Gázos meló 2.
Szolgálunk és élünk
diagnózis, kontra panaszok-avagy amitől a szerelő frászt kap…
képzeljük el a következőt:::
telefon..csililing
– Haló tessék Teréki Viktor. Miben segíthetek?
– Halló! jó napot! Tágulási tartályt kellene cserélni.. mennyi a kiszállási díj?
Na ennél a pontnál a szerelő 163. alkalommal is infarktust kap.
Az információ amire szüksége van:
NÉV
mi a probléma–pl csöpög a radiátor
hol van a cím ahol a munka van
Mikor vannak otthon?
Ezen kívül persze lehet beszélgetni, de alapvetően ennyi információ elég ahhoz h a gázos-ember eldöntse hogy elvállalja e a munkát vagy sem.
A hatáskörén kívül eső problémával kapcsolatban is tud kollégát ajánlani
Az adatokat kérni fogja sms-ben elküldeni , mert a feje nem káptalan…és vezetés vagy munka közben nem tudja felírni.
Nézzünk egy analógiát:
Ez pont olyan mint amikor a kedves beteg bemegy az orvoshoz:
Jó napot. mandulagyulladásom van tessék kivenni, de Schluder technikával.
NEEEM !!!
A mandulagyulladás diagnózis=az orvos dolga megállapítani, és azt is az orvosnak kell eldönteni hogy mit kell tenni….és milyen módszerrel.
A kedves beteg panaszt mondjon: fáj a torkom..
Tetszik érteni?
Megjegyzések
Megjegyzés küldése